Dones Banner
protagonistes| glocal| tendències| comunicació| món| violències| memòria| opinió cat | esp
Presentació i concurs amb Gemma Lienas
Gemma Lienas publica Us espero a taula (Columna), una selecció de les seves millors receptes que ha ajuntat i experimentat des que tenia 18 anys.
tendències | 06/01/2010

Manolita Sanz.- S’hi poden trobar: plats per sorprendre, per celebrar ocasions especials, per fer en poc temps, etc. A la introducció, que acostuma a ser la part més imprescindible d'un llibre de cuina perquè ens orienta sobre els continguts, l'autora explica el naixement de la seva afició per la cuina, relacionada amb les olors de menjar quan entrava a casa. Remarcable l'explicació de l'esmorzar d'estiu del pare, que és un exemple a imitar.

El pròleg està signat pel seu fill David que s'ha dedicat ell mateix a la cuina, en la vessant de cuiner i de professor i que també explica com l'interés li va nèixer a la cuina de la mare. 
 

Per acabar d'adobar-ho, Gemma Lienas proposa les seves lectores que participin a un concurs enviant la foto d'un plat fet a partir d'una recepta del seu llibre, amb una valoració de la recepta escollida i el nom i correu electrònic. Els premis consistiran en llibres de la Gemma. Només cal escriure a l'adreça ruthribo@gemmalienas.com. El termini, el 31 de gener de 2009.

Mentrestant, el proper 14 de gener a dos quarts de vuit del vespre es farà la presentació pública del llibre al cafè de la lliberia Laie (Pau Claris, 85 - Barcelona). A l'acte assistirà l'Autora i la periodista Elisenda Roca.

Altres notícies
La llibreria Pròleg té un nou local | tendències | 07/10/2009
Anna Boyé presenta l’exposició Mans a l’obra! | tendències | 02/03/2010
Expedient per al grup de hip-hop ‘Sangre y Joseka’ per unas lletres masclistes | tendències | 31/12/2009
Drets sexuals i reproductius | tendències | 14/01/2010
Isabel-Clara Simó publica "Homes" | tendències | 04/03/2010
 

Cerca avançada
 
 
 
Fes de corresponsal
Envia'ns una carta a la direcció
Llegeix les cartes a la direcció
 
fem xarxa (pàgines amigues)
 
 
 
  FotoAfganistan vol viure, una exposició fotogràfica de l’ONG ACAF
La mostra, de 18 fotografies fetes per Gloria Company, Presidenta de ... [+]
 
  FotoAnna Boyé presenta l’exposició Mans a l’obra!
La mostra és una recopilació de fotografies i relats sobre treballadors ... [+]
 
  FotoMaternitats, exposició fotogràfica
Des de l’1 i fins el 31 del març es pot ... [+]
 
  FotoIsabel-Clara Simó publica "Homes"
Homes vol ser un contrapunt a Dones, la seva obra més ... [+]
 
  Prevenir l’abús sexual infantil
La Fundació Vicki Bernadet ha engegat una iniciativa per promoure un ... [+]
 
  El post- masclisme
Recomanem la lectura de l’article El ‘postmachismo’ se revuelve, de Pilar ... [+]
 
  FotoExposició Tibet al Cor de Roser Vilallonga
La fotoperiodista i sòcia de l’ADPC, Roser Vilallonga, exposa a la ... [+]
 
 
Banner
© 2009 Associació de Dones Periodistes de Catalunya. Tots els drets reservats  |  Staff  |  Nota Legal  |  Qui Som