Dones Banner
protagonistes| glocal| tendències| comunicació| món| violències| memòria| opinió cat | esp
Instal•lació d’art Heloïse Perfundet Omnia Luce
Des del 10 de desembre i fins el 10 de febrer del 2010 es podrà visitar a les escales nobles de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes 585) la instal•lació d’art Heloïse Perfundet Omnia Luce de l’artista d’Elena del Rivero.
tendències | 10/12/2009

Redacció.- Heloïse Perfundet Omnia Luce és una obra creada en relació amb le dones de Duoda, Centre de Recerca de Dones de la Universitat de Barcelona (www.ub.edu/duoda).
 
Heloïsa és una de les figures de la revolució simbòlica de les dones perquè, com ens explica  María Zambrano, acaba vencent al destí gràcies a una doble gesta alliberadora: no desprendre’s de la seva ànima ni de l’amor què és la mediació per excel•lència. Per això Heloïsa  esdevé també símbol de la possibilitat d’un intercanvi lliure i confiat entre homes i dones a la Universitat, així com de la creació de coneixement encarnat que obre a la universitat no sols a una nova etapa sinó a una oportunitat civilitzadora per a la humanitat.
L’obra d’art
Heloïse Perfundet Omnia Luce (2009) és una instal•lació Elena del Rivero conformada principalment per un tapís original, una videoprojecció i so.
 
L’Obra propicia un encreuament entre les tècniques artesanals i els llenguatges de creació contemporània de l’art, la performance i l’audiovisual. Tal i com en d’altres dels seus projectes (http://www.theparaclete.com) l’artista ha volgut treballar amb un ampli nombre de professionals i amics/amigues.
Altres notícies
La llibreria Pròleg té un nou local | tendències | 07/10/2009
Presentació i concurs amb Gemma Lienas | tendències | 06/01/2010
Presentació del llibre Eva devuelve la Costilla, de Joana Gallego | tendències | 18/03/2010
Alícia en un món real | tendències | 22/04/2010
Pat Carra presenta “L’humor marca la diferència” | tendències | 04/05/2010
 

Cerca avançada
Banner
 
 
 
Fes de corresponsal
Envia'ns una carta a la direcció
Llegeix les cartes a la direcció
 
fem xarxa (pàgines amigues)
 
 
 
  Curs de Lectures de Teoria Política Feminista
El programa aprofundeix en el coneixement sobre gènere i feminisme ... [+]
 
  FotoConvocatòria del Premi del Consell Municipal de Benestar social als Mitjans de Comunicació
El consistori va convocar aquest guardó el passat 5 de juliol ... [+]
 
  FotoConcurs per l'eradicació de la violència masclista
Està oberta fins el dia 28 d'octubre la convocatòria per participar ... [+]
 
  7a trobada de Dones del Prat
En el marc de la cita es podrà visitar l’exposició Quin ... [+]
 
  30 de setembre i 1 d’octubre.
Congrés Congènere. La construcció de gènere a la ficció televisiva

El propers dies 30 de setembre i 1 d’octubre 2010 tindrà ... [+]
 
  FotoVindicación Feminista
El dia 17 de juny s'inaugura al Centre Francesca Bonnemaison de ... [+]
 
 
Banner
© 2009 Associació de Dones Periodistes de Catalunya. Tots els drets reservats  |  Staff  |  Nota Legal  |  Qui Som