Redacció.- L’any 2008, l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC) junt amb altres organitzacions feministes iniciaren una campanya per tal que la premsa en format paper i també en digital eradiqués els anuncis de prostitució.
El 2008 l’AVUI ja va eliminar els anuncis de contacte, - i així des de l’ADPC se li va reconèixer atorgant-li el Premi Bones Pràctiques de Comunicació no Sexista junt amb el diari Público i 20Minutos-, però amb la fusió amb El Punt van reincidir.
El diari La Razón també s’apunta a la iniciativa i elimina la secció d’anuncis de contactes de les seves pàgines de classificats i el diari ARA, ja des del seu naixement el 2010 va sortir sense aquesta publicitat
La batalla no es pot donar per guanyada perquè capçaleres tan potents com El País, El Periódico o La Vanguardia publiquen encara anuncis de contactes, així com moltes publicacions esportives com ara Marca i Sport. El Mundo també la segueix publicant, només però en l’edició de Madrid, no a les altres edicions.