Xènia Fortea.- El proper 12 de gener, la sala de l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona, acollirà la presentació del programa de televisió “Mirall de dones”. A partir del testimoni de 26 dones, els 13 capítols que configuren la sèrie posen de manifest la contribució de les dones en diferents àmbits de la societat. Cadascun dels episodis relaciona la vida de dues protagonistes, unides per la seva professió, però distanciades pel temps.
Imma Moraleda, diputada de l'Àrea d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, serà l’encarregada de presentar l’acte, que comptarà amb la participació d’algunes de les protagonistes.
“Mirall de dones” ha estat impulsada per l’Àrea d’Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona i ha estat produïda en col•laboració amb la Xarxa Audiovisual Local, sota la direcció de Judit Porta Sanuy.