Redacció.- La roda de premsa que tindrà lloc el 8 d’octubre, divendres, a les 11 del matí a la Sala d’actes del Col•legi de Periodistes, Rambla de Catalunya 10 de Barcelona. Es presentarà l’estudi:
Qui figura a les notícies?
Informe del Global Media Monitoring Project 2010 (GMMP)
Aquest projecte internacional, que es porta a terme cada cinc anys, s’encarrega de monitoritzar la informació apareguda als diaris i als informatius de ràdio i televisió per tal de fer un seguiment de la presència de dones i homes com a subjectes de les notícies. L’estudi també mostra la situació i les opcions professionals que emprenen dones i homes periodistes en la producció informativa.
Presentarà i moderarà l’acte Llibert Ferri, de la Junta del Col•legi de Periodistes. Elvira Altés, coordinadora per l’Estat espanyol del GMMP – 2010, presentarà els resultats del GMMP-2010. A més es comptarà amb la presència de Marta Corcoy, de la Junta de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya.