Dones Banner
protagonistes| glocal| tendències| comunicació| món| violències| memòria| opinió cat | esp
Declaració de Cadis
El passat 4 i 5 de febrer i en el marc de la Presidència Espanyola de la Unió Europea, es va celebrar a Cadis el Fòrum Europeu de Dones: Beijing +15, al qual van participar comissàries i comissaris europeus, el president del Parlament Europeu, dirigents del Lobby Europeu de Dones, alts càrrecs de Nacions Unides i representants dels governs dels 27 Estats membres, de la Comissió Europea i dels parlaments nacionals i europeu, a més de dirigents de les principals ONGs d'igualtat de gènere.
glocal | 08/02/2010

Redacció.- L'objectiu del Fòrum, presidit per la ministra d'Igualtat, Bibiana Aido, va ser analitzar i avaluar el grau d'acompliment per part dels països europeu de la Plataforma i el Pla d'Acció adoptats a la 4a Conferència Mundial sobre la Dona, celebrada a Beijing fa 15 anys. També es va presentar l'informe elaborat per la Presidència sueca sobre els avenços assolits i les dificultats que encara cal superar en matèria d'igualtat. De l'anàlisi d'aquest informe i del seu debat ha de sorgir la postura que la Unió Europea presentarà davant les Nacions Unides a començaments de març.

El Fòrum Europeu de Dones: Beijing+15 va aprovar la següent declaració: declaració de cadis

Altres notícies
La pèrdua de talent afecta al 31% de les dones amb estudis superiors davant el 21% dels homes, segons l’estudi presentat per la Cambra de Comerç | glocal | 02/07/2009
Com continuar potenciant la coeducació a les escoles | glocal | 01/02/2011
“Dones i Europa, lideratges femenins a Catalunya” | glocal | 01/03/2011
22 d’octubre: “Les dones en la construcció de la democràcia| glocal | 15/10/2009
Del 29 al 31 de gener se celebra el segon Fòrum Social Català | glocal | 21/01/2010
 

Cerca avançada
Banner
 
 
 
Fes de corresponsal
Envia'ns una carta a la direcció
Alta al butlletí de notícies
 
fem xarxa (pàgines amigues)
 
 
 
  Feminisme i Migració. Intervenció Social i Acció Política
El Congrés Internacional, organitzat per la UAB, pretén obrir un debat ... [+]
 
  FotoLa Vampira del Raval, al Teatre del Raval
L'obra musical, dirigida per Jaume Villanueva, narra la història real de ... [+]
 
  I Congrés Internacional de Comunicació i Gènere
El Grup d'Investigació, Pensament Crític, Comunicació i Drets Humans de la ... [+]
 
  Xerrada-col•loqui: Les eines gratuïtes i la cultura lliure en temes de gènere
L'acte, que s'emmarca en el Cicle "Dones i Tecnologia", tindrà lloc ... [+]
 
  Segona edició del "Taller d'habilitats comunicatives"
El curs, de tres dies, va dirigit a dones professionals o ... [+]
 
  Reconeixement a les entitats de dones amb 25 anys d'història
L'acte d'homenatge, organitzat pel govern català, tindrà lloc el proper dijous ... [+]
 
 
© 2009 Associació de Dones Periodistes de Catalunya. Tots els drets reservats  |  Staff  |  Nota Legal  |  Qui Som